Tráfico xoga coa ironía macabra na súa campaña de Semana Santa

Tráfico recorreu á ironía. A Dirección Xeral de Tráfico (DXT), na que é a última campaña de Pere Navarro desta lexislatura, convida a visitar dentro do « top de destinos vacacionais» o cárcere, o hospital ou, peor, o cemiterio, se cometes unha infracción de tráfico como conducir mentres miras un WhatsApp ou bebido.

Segundo os novos anuncios ideados polo Goberno para esta semana Santa, 1.200 condutores están nunha celda por estes motivos, un destino que, dentro dun inesperado paquete de vacacións, e dentro deste ton sardónico, «asegúrache a desconexión e o illamento».

O 40% de falecidos durante a pasada Semana Santa consumiran alcol por encima do límite permitido, mentres que o resto do ano a relación de falecidos polo abuso de alcol é do 25% de vítimas.

Por este motivo, un dos anuncios da campaña presenta o cárcere como un «destino vacacional inesperado»: «ninguén pensa que por tomarse unha copa de máis poida matar a alguén na estrada», anuncia un dos gardas do cárcere.

Fonte EFE

Related posts

O Punto Rojo ponse en marcha en Baio con descontos, premios, moita actividade nas rúas e unha ruta de tapas

Rosa Otero recoñecida como Filla Adoptiva da Coruña

Aberto o prazo de inscrición no programa de voluntariado xuvenil da Laracha