A campaña GALICIA SABE AMAR posta en marcha pola Consellería do Mar, na que catro foodtrucks levan por toda a xeografía galega e parte da española os mellores sabores dos produtos do mar de Galicia, continúa sumando quilómetros e visitantes. Xa son 376 concellos e 350.000 persoas as que pudieron degustar algún dos petiscos pensados especialmente para esta iniciativa e realizados a base de produtos certificados do mar e da terra.
O conselleiro do Mar, Alfonso Villares, acompañado polo director xeral de Pesca, Acuicultura e Innovación Tecnolóxica, Antonio Basanta, manifestou a importancia desta campaña durante a súa visita ao III foro GALICIA SABE AMAR no Palexco da Coruña e destacou a súa contribución a poñer en valor os produtos pesqueiros e o traballo dos profesionais do mar ademais de promocionar o seu consumo polo conxunto da cidadanía á vez que enxalzou as propiedades gastronómicas e nutricionais dos alimentos pesqueiros. Nese sentido puxo en valor o papel destes alimentos dentro da dieta atlántica, sinónimo dun modo de vida equilibrado e saudable.
Precisamente por ese motivo o titular de Mar volveu a reclamar ao Goberno do Estado a rebaixa do IVE para o peixe e marisco, recordando tamén que é unha demanda na que a Xunta acompaña ao propio sector pesqueiro e que leva solicitándose dende fai case dous anos sen éxito, supoñendo unha desvantaxe competitiva para a actividade pesqueira e a comercialización dos seus produtos, especialmente nun contexto económico inflacionista como o actual.