A Policía Nacional advirte do aumento dos ciberdelincuentes contra CaixaBank


Os ciberdelincuentes están a centrar os seus ataques aos novos clientes de CaixaBank para tentar roubarlles todos os datos e baleirar así a súa conta bancaria. A fusión entre CaixaBank e Bankia alcanzou o seu fito tecnolóxico a mediados do mes pasado, e con iso millóns de clientes da antiga Bankia viron como cambiaba o seu acceso á banca en liña e os ciberdelincuentes están a aproveitarse desta situación para lanzar unha serie de ataques phishing e roubarlles os seus datos bancarios.

En vista da gravidade do asunto, a Policía Nacional avisou a través da súa conta de Twitter dunha nova campaña de phishing enfocada a todos os clientes de CaixaBank, moitos deles novos, e que aínda non saben se este tipo de mensaxes son realmente da compañía bancaria. E é que aproveitando a confusión dos clientes, sobre todos os de maior idade, os ciberdelincuentes iniciaron unha campaña a través de SMS onde se insta aos clientes de CaixaBank a que accedan a unha ligazón para liquidar unha incidencia co seu acceso.

O SMS comenta que “se detectou un intento de acceso sospeitoso á súa conta e que pola súa seguridade débense verificar os datos”. Se o usuario acaba accedendo a esta ligazón, irá a unha páxina externa onde se lle pedirán que introduza os seus datos bancarios que irán parar a un servidor externo propiedade dos ciberdelincuentes, datos que utilizarán para baleirar a conta bancaria da vítima.

A Policía Nacional advirte que os bancos xamais nos pedirán que realicemos este tipo de operacións a través dunha ligazón enviada nun SMS ou correo electrónico. Se houbese un problema real coa conta, será o propio banco o que se poña en contacto co cliente por carta ou chamada para que visite a súa sucursal máis próxima.