A Recarga inalámbrica estandarizada en China coa tecnoloxía de WiTricity


O Consello de Electricidade de China publicou o estándar GB/T 38775 que regula o deseño dos sistemas e as probas para a implementación de recárgaa inalámbrica de vehículos eléctricos, baseada na tecnoloxía de WiTricity. O Consello da Electricidade de China publicou o novo estándar de recarga inalámbrica para vehículos eléctricos baseado na tecnoloxía desenvolvida por WiTricity.

Segundo a corporación a súa tecnoloxía de resonancia magnética ofrece a mesma potencia, eficiencia e velocidade de carga que os métodos de carga cableados convencionais. O estándar está formado por catro partes que especifican os requisitos xerais de comunicación entre equipos, os métodos de proba, o deseño dos equipos e os sistemas de seguridade. A tecnoloxía de recarga inalámbrica promete cambiar, para ben, a forma na que os usuarios perciben a mobilidade eléctrica. Da man de grandes compañías como Qualcomm ou WiTricity, esta tecnoloxía é cada vez máis eficiente e os sistemas de vixilancia permiten maior marxe de manobra para recárgaa.

Con todo, un dos seus grandes hándicaps é a estandarización. O Consello de Electricidade de China (CEC), é o encargado de regularizar o estándar de carga rápida cableada GB/T (‘GuoBiao’) que actualmente se está implementando en China. Trátase dun dos protocolos máis ambiciosos que se están xerando no mundo xa que alcanzará potencia s de carga de ata 900 kW. Paralelamente, a través do seu comité de normas, traballou estreitamente coa corporación WiTricity, para ratificar e publicar o estándar inalámbrico asociado, designado como GB/T 38775. O conxunto está formado por catro partes que regulan diferentes aspectos. O primeiro céntrase nos requisitos xerais, o segundo na comunicación entre os cargadores integrados e os cargadores externos, o terceiro expón os requisitos especiais e os valores límite e o cuarto os métodos de proba para medir a influencia electromagnética das condicións ambientais. Tamén inclúe os requisitos para a transmisión eléctrica, as especificacións que debe cumprir o sistema en canto ao deseño e os requisitos básicos de seguridade.

WiTricity afirma que a súa tecnoloxía de resonancia magnética ofrece a mesma potencia, eficiencia e velocidade de carga que os métodos de carga cableados convencionais, pero non precisou os seus detalles técnicos. Xunto ao CEC e WiTricity, no proxecto interviñeron tamén o Instituto de Investigación de Enerxía Eléctrica (CEPRI) e o Centro de Investigación e Tecnoloxía Automotriz (CATARC) durante o últimos catro anos. Segundo Alex Gruzen, CEO de WiTricity, o novo estándar “crea un camiño claro para que os fabricantes de automóbiles e os seus provedores implementen a carga inalámbrica en China”. Dúas empresas chinesas xa licenciaron a tecnoloxía e os deseños de WiTricity incluíndo todos os sistemas periféricos necesarios como son os de detección de obxectos estraños, detección de posición e comunicacións. Zhejiang VIE completou a construción dunha instalación de produción piloto na que ensamblará sistemas de carga inalámbrica para fabricantes de automóbiles.

Anjie Wireless Technology demostrou recentemente o funcionamento dun sistema de estacionamento autónomo que incorporaba recárgaa inalámbrica montado nun coche eléctrico de Xpeng Motors. Entre este ano e o que vén teñen prevista a súa publicación varios estándares de carga inalámbrica como o da Sociedade de Enxeñeiros de Automoción SAE J2954, o da Organización Internacional de Normalización ISO 19363 ou o da Comisión Electrotécnica Internacional IEC 61980.