Axuda para un estilo de vida saudable

Foto.- Cedida.

  • Levantarse e camiñar, facer exercicios e alimentarse ben, son factores importantes para evitar problemas de saúde ocasionados polo sedentarismo.

Existe unha infinidade de actividades que se poden realizar para alcanzar un estilo de vida beneficioso para a nosa saúde. De acordo á OMS (Organización Mundial da Saúde), a inactividade física é un dos principais factores de risco de mortalidade a nivel mundial. De feito, a OMS asegura que polo menos un 60% da poboación mundial non realiza a actividade física necesaria.

Para evitar caer no sedentarismo e coidar a saúde mental e física, compartimos unha serie de recomendacións que axudarán a realizar cambios de hábitos para conseguir o obxectivo buscado.

Organiza a túa mente e o teu mundo

Para manterse en movemento, é necesario ordenar a nosa axenda e mente para elixir os tempos para desconectarse e exercitarse.

Para comezar, un hábito importante é tender a cama antes de saír da habitación, isto axudará a alcanzar a orde mental. A roupa que utilices debe ser o máis cómoda posible, isto permitirache un mellor movemento e desenvolvemento. Expor obxectivos no día a día motívache, é clave que esas metas sexan alcanzables a curto prazo.

É importante manter a comunicación con outras persoas, e se é por teléfono, que sexa ao aire libre, utilizando o patio, balcón ou xardín. Coidar e manter as relacións con outros ou iniciar novas relacións evita o illamento e mantén máis activo o noso cerebro.

Dedicar tempo para realizar algunha actividade pracenteira permíteche mellorar o teu estado de ánimo. Se nalgún momento sentes ansiedade, podes usar unha pelota pequena para tela na man e apertala, abrindo e pechando.

Facer unha pausa de polo menos 10 minutos axudarache a manterche relaxado e evitar a tensión, se o fas, debes manterche quieto sentado no piso e en silencio.

Recoméndase deixar as pantallas dúas horas antes de descansar, xa que as mesmas non permiten que se estimule a hormona do soño, denominada melatonina. Durmir entre 7 e 8 horas axudaranos a mellorar o rendemento físico e intelectual.

Come ben

O almorzo é de vital importancia porque pasamos moitas horas sen inxerir alimentos durante a noite. Esta comida é a enerxía que necesitamos para comezar o día. Alimentarse en calidade e de maneira saudable, limitando as graxas, os azucres e o alcol, protexerá a nosa saúde. É importante tomar auga durante o día, como mínimo 8 vasos. Recoméndase para a cea non preparar comidas abundantes.


Mantente activo

Moverte máis durante o día aumenta o teu benestar persoal. Pola mañá podemos realizar movementos de articulacións como mans, cóbados, ombreiros, cadeira, xeonllos e nocellos. Se che toca esperar parado, trata de facelo nun só pé para traballar o equilibrio, cambiando de perna cada 60 segundos. É moi beneficioso realizar algunha rutina de exercicio para manter activos os músculos. Para armar un plan de adestramento de 30 minutos débese ter en conta, primeiro, a entrada en calor, que serán 10 minutos onde a actividade debe ser leve ou moderada, estirando algúns músculos ou camiñando. Se se ten unha bici ou cinta tamén se pode utilizar. Logo diso, débese realizar unha pausa de 2 minutos e tomar auga para hidratar o corpo e a mente.

Os segundos 10 minutos son máis intensos, aquí pódese realizar flexións de brazos, saltar unha soga, levantar as pernas ou realizar saltos curtos. Logo, realízase a segunda pausa, esta vez de 5 minutos, tomando auga. Os terceiros 10 minutos divídense en dous, primeiro vólvese á calma con traballos de elongación e logo camíñase suavemente.