Carballo | Parque Comercial A Revolta | Mercadona, McDonald’s, Sprinter e moito máis


Este venres tivo lugar a presentación do proxecto definitivo do Parque Comercial e de Lecer «A REVOLTA». O acto celebrouse nas instalacións do Asador Gonzaba, na Telleira, en Artes. Ante os medios de comunicación, ademais dos seus promotores, tamén estiveron presentes varios membros do goberno local carballés co alcalde, Evencio Ferrero, á cabeza.

Pablo G. Polín, coordinador do proxecto, debullou, entre outras cousas, todo o que virará comercialmente dentro deste parque comercial e de lecer, que conta cunha superficie total próxima aos 50.000 metros cadrados, un investimento que supera os 20 millóns de euros e espérase que estea operativo a próxima primavera.


Polín afirmou que poderiamos definilo como un parque comercial híbrido, aberto e de proximidade, onde as medianas superficies, conviven cunha ampla oferta de lecer e de pequenos locais destinados a actividades comerciais cotiás e de proximidade (telefonía, moda, calzado, complementos, etc.), dirixidas fundamentalmente, ben a novos emprendedores ou comerciantes locais xa instalados na súa área de influencia, e que aposten por situarse nun complexo comercial moderno, ben con marcas propias ou franquiadas, e a operadores nacionais e internacionais con marca propia e líderes no seu sector.

A promotora prestou un especial coidado no deseño e reconfiguración dalgunhas áreas, entre outras:

  • SANITARIA: Mediante o uso de chans (autolimpiables, anticontaminantes e bactericidas), amplos espazos abertos e ventilados, percorridos moito máis curtos e paseos máis amplos que permiten gardar as distancias de seguridade recomendadas.
  • EXPERIENCIAL: Deseño arquitectónico innovador e vangardista, espazos comúns pensados por e para as persoas, tecnoloxía e comunicación co cliente, a maior terraza da súa área de influencia, cuberta e climatizada. En definitiva, “un parque experiencial, onde o foco de atención atópase na experiencia da visita, e xa non só na compra de produtos.
  • ZONA DE LECER: Espazos de convivencia favorecedores das relacións sociais, dotados das últimas tecnoloxías dixitais, grandes pantallas de proxección capaces de ofrecer novas e pracenteiras experiencias; restauración fast food e tradicional, que, xunto co lecer infantil e familiar, favorecerán as relacións familiares e sociais, vivindo experiencias únicas.
  • OFERTA COMERCIAL: Marcas de primeiro nivel líderes no seu sector, que abarcan desde o equipamento da persoa, do fogar, deportes, mascotas, etc., complementadas con tendas de menor superficie para a implantación de tendas cotiás e de proximidade, as cales serán ofertadas prioritariamente a emprendedores e operadores locais.
  • SERVIZOS: Os seus máis de 378 prazas de aparcamento en superficie (180 delas cubertas), aparcamentos para bicicletas e patinetes eléctricos, electrolinera, aseos, sala de lactación e repouso para embarazadas, servizo de caixeiros automáticos e de click & collet, etc., complementan o noso proxecto, hoxe xa unha realidade.
  • SUSTENTABILIDADE: Hoxe en día non se podería concibir un proxecto como o que estamos a presentar sen a aplicación dos maiores estándares en canto a sustentabilidade que contribúa a reducir o impacto do cambio climático, para iso nosa iluminación será 100×100 con tecnoloxía led e plantaranse máis de 190 árbores que absorberán máis de 6 toneladas de co2. Importante aforro de auga a través da instalación de sistemas de regulación de consumos, chans autolimpiables, xestión integrada de residuos, plan de sustentabilidade ambiental, fomentar e favorecer a utilización do transporte público entre os potenciais clientes, así como o uso de transporte compartido entre os empregados nos seus desprazamentos, serán accións prioritarias a desenvolver.
  • PUNTO DE ENCONTRO: place to stay O obxectivo é que a gran terraza cuberta transfórmese no que outrora representaba a praza do pobo (o ágora grego ou o foro romano), onde todo viraba ao redor dela (o comercio, o lecer, a conversación, nunha palabra “A SOCIALIZACIÓN”. A interacción social forma parte do noso ADN. non se concibe a vida sen a socialización que facilitan estes espazos de reunión, seguros, atractivos, humanos e favorecedores das relacións sociais.
  • GOURMET EXPERIENCIE: Os seus tres espazos de restauración abarcarán aquelas áreas máis demandadas na actualidade. Desde a tradicional cafetería onde o bo faladoiro acompañado dun bo café ou dunha copa, sen dúbida achegará unha experiencia memorable. O poder comer no seu restaurante de comida tradicional, o gozar dunha cea ou dunha sobremesa visionando un evento deportivo, a serie, película ou programa favorito nas súas grandes pantallas instaladas na súa terraza, seguro que nos brindase unha fermosa velada. No seu freestanding, os amantes do fast food, poderán satisfacer o pracer de gozar da máis orixinal comida nos seus diversos estilos, ben no propio local, recollelo no seu carril auto ou solicitar o seu envío a domicilio. Cun consumidor cada vez máis dixital, onde as canles off e en liña fúndense nun só, cunha previsión de crecemento do e-commerce do 17 % para o 2022, o Parque Comercial e de Lecer “A REVOLTA”, non podería ser alleo a esta realidade, por iso a implantación das novas tecnoloxías inmersivas, o metaverso e os novos sistemas de entrega CLICK & COLLET, estarán presentes no proxecto.

ESPAZOS ABERTOS E MOITO APARCAMENTO

O deseño dos seus espazos de venda abertos ao exterior favorecerá o distanciamento, e, por tanto, a seguridade sanitaria, a súa moderna arquitectura, a súa mix comercial formado por empresas referentes no seu sector, tanto a nivel nacional como internacional, a súa contorna limpa e saudable, os seus puntos click & collet integrados, etc., cubrirán, sen dúbida, todas e cada unha das necesidades dos visitantes, xerando en todos eles experiencias inesquecibles máis aló do puro acto da compra. As instalacións dispoñerán de preto de 400 m2 de espazo para exposicións temporais, presentación de produtos, eventos, etc., os cales van dirixidos fundamentalmente a entidades, empresas e particulares que desexen dar a coñecer os seus produtos, nunha contorna agradable, con gran rotación de público, cos mellores servizos e a prezos competitivos.

En definitiva, “A REVOLTA”, Parque Comercial, ofrece aos seus futuros usuarios un centro de experiencias, con novas fórmulas de lecer e entretemento, un punto de encontro atractivo, agradable e humano para os seus visitantes e non só un lugar para ir de compras.

PRINCIPAIS FIRMAS COMERCIAIS CONFIRMADAS

É a TENDA ANCORA (Anchor Tenant ) do Parque Comercial e de Lecer de “A REVOLTA”, no cal estará presente cunha sala de vendas de máis de 3.000 m2.
Dispoñerá de máis de 350 m2 construídos sobre unha parcela de 900 m2 e dotado de servizo McAuto (drive-thru).
A súa tenda en “A REVOLTA” dispoñerá de máis de 800 m2 de sala de vendas.
Todo para o fogar. A súa tenda de “A REVOLTA” ten 1.300 m2 de sala de vendas.
Tenda multiproducto. Na REVOLTA dispoñerá dunha tenda de máis de 800 m2.
Con máis de 200 tendas e 60 clínicas veterinarias. En “A REVOLTA”, a súa tenda xunto coa súa clínica e consultorio ocupará 625 m2.
A firma contará con 500 m2 na súa tenda de “A REVOLTA”.
Tenda de calzado. As súas máis de 200 tendas venden máis de 8.000.000 de pares de calzado ao ano.
GALIBERTOA (empresa do sector radicada en Carballo), explotará a EE/SS baixo bandeira VALCARCE. Dispoñerá de ELECTROLINERA dotada con 10 postes de subministración para vehículos eléctricos.
Haberá dous locais de restauración de 300 m2 cada un, coa terraza cuberta, climatizada e tecnoloxicamente avanzada.

TENDAS COTIÁS DE PROXIMIDADE

O Parque Comercial e de Lecer “A REVOLTA “ (e na liña da asociación de orixe francesa FERMES & CO con máis de 8.000 agricultores asociados); ofrece baixo o concepto QUALITY FRESH VILLAGE PRODUCT, 7 locais con superficies desde os 18 ata os 62 m2, onde se situarán unha serie de tendas cotiás de proximidade, que albergarán, á parte do concepto antes apuntado, diversas marcas, ben propias ou franquiadas, (telefonía, salón de peiteado/estético, parafarmacia, prensa, etc.), as cales, configurarán unha galería onde os usuarios e visitantes poderán atopar aqueles artigos de uso diario e para o coidado da persoa. En principio estes locais, están pensados para que aqueles mozos emprendedores que desexen instalar o seu propio negocio dentro do Parque Comercial e de Lecer “A REVOLTA”, o cal lles vai a facilitar a súa implantación MINORÁNDOLLES AS RENDAS DURANTE O PRIMEIRO ANO en 3 € m2.