- Desde o ministerio consideran que a publicidade de produtos non saudables dirixida a un público infantil debe ser regulada
O ministro de Consumo, Alberto Garzón, anunciou este venres que o seu gabinete estuda fórmulas para introducir en España o sistema de etiquetaxe frontal sobre a calidade nutricional dos alimentos.
Segundo explicou Garzón, o Goberno de España busca «maximizar a eficacia» a través dun plan que incidirá en catro ámbitos: etiquetaxe, fiscalidade, publicidade e formación e información á cidadanía.
O ministro apuntou as experiencias na etiquetaxe frontal de Chile, Francia ou Portugal que «demostran a eficacia de optar por etiquetas con código de fácil comprensión que axudan ás familias» na toma de decisións nutricionais.
Garzón tamén anunciou que o seu departamento presentará medidas que busquen incentivar o consumo de produtos saudables e desincentivar o de produtos con «certa nocividad» para a saúde.
Ademais, desde Consumo consideran que a información comercial dirixida ao público infantil e que estimule o consumo de produtos non saudables ha de ser regulada.