El Ayuntamiento de Carballo, premio Cesagal por su fuerte apuesta en la economía social

Entrega premios CEGASAL_Cedida

  • Carballo ha sido un municipio pionero en la adjudicación del servicio de limpieza viaria a un centro especial de empleo

El alcalde de Carballo, Evencio Ferrero, acudió este viernes a la gala organizada por la Asociación Galega de Centros Especiais de Emprego sen Ánimo de Lucro para recoger el Premio Cegasal «pola súa aposta decidida pola economía social». El evento, aplazado el año pasado por culpa de la Covid-19, se celebró en Santiago de Compostela ante medio centenar de personas.

Junto al Ayuntamiento de Carballo también fueron galardonados la Dirección Xeral de Maiores e Persoas con Discapacidade de la Xunta de Galicia; el concejal de Santiago de Compostela, José Javier Fernández Martínez; la conservera Jealsa y los periodistas Xaime Calviño y Santi Riveiro.

Ferrero se mostró agradecido por la concesión del Premio Cegasal, que «vén reforzar as políticas de integración laboral polas que vimos apostando dende o goberno municipal, e que nos converteron no primeiro concello galego en adxudicar o servizo de limpeza viaria a un centro especial de emprego», siendo una de las decisiones «das que me sinto máis orgulloso», aseguró el regidor. «A utopía serve para camiñar», dijo el alcalde citando a Eduardo Galeano, e invitó tanto a las instituciones públicas como a las empresas a apostar por la economía social.

El presidente de Cegasal, José Antonio Vázquez Freire, destacó la capacidad de resiliencia de la economía social «en tempos difíciles como na crise de 2008 e os que estamos a vivir agora con motivo da pandemia». Tras iniciar su discurso con un recuerdo emocionado para las víctimas de la Covid-19 y sus familias, el máximo responsable de la Asociación Galega de Centros Especiais de Emprego sen Ánimo de Lucro anunció la creación de una Escuela de Empleo para personas con enfermedades mentales. «É algo que hai que facer porque en Galicia, a día de hoxe, hai 72.000 persoas con algunha enfermidade mental que non atopan traballo e, nalgúns casos, é unha situación que se prolonga no tempo, co consecuente desgaste para eles e as súas familias».