Facer a compra coa palma da man xa é posible con Amazon One


Amazon presentou unha das súas últimas innovacións para axilizar compras nos seus establecementos. O dispositivo biométrico Amazon One permite xa pagar en tendas Amazon Go de EE.UU. mostrando unicamente a palma da man, como asegura Dilip Kumar, vicepresidente de Tecnoloxía da compañía, no blogue oficial da empresa.

A nova ferramenta permite crear unha “firma de palma” asociada a unha tarxeta de crédito. O rexistro de usuario é sinxelo e rápido: basta con poñer a palma sobre o Amazon One sen necesidade de contacto para que esta sexa escaneada. O dispositivo non almacena a imaxe, senón que a envía cifrada a unha área segura da nube creada por Amazon, onde se crea a firma en base a diferentes aspectos da palma da man.
Kumar explica que o servizo está deseñado para ser “altamente seguro”, e utiliza algoritmos e programas informáticos personalizados para crear “a firma de palma única dunha persoa”. Desde a empresa de Jeff Bezos consideran que a palma da man é unha opción máis privada que outras alternativas porque “non se pode determinar a identidade dunha persoa mirando unha imaxe da súa palma”.

“Tamén require que alguén faga un xesto intencional colocando a súa palma sobre o dispositivo para usalo. E é sen contacto, o que cremos que os clientes apreciarán, especialmente nos tempos que corren”, opina Kumar en referencia á crise sanitaria.

O vicepresidente de Tecnoloxía de Amazon cre que Amazon One podería ter moitas aplicacións máis aló do acceso ás tendas. Por iso, a empresa planea ofrecer o servizo a terceiros como comercios comerciantes polo miúdo, estadios ou edificios de oficinas, ao ser lugares onde “máis persoas poidan beneficiarse desta ferramenta”.

Comprar sen pasar por caixa

As tendas Amazon Go xa dispoñen dun sistema de compra sen pasar por caixa desde que se abriron por primeira vez en 2018. Grazas á tecnoloxía Just Walk Out, o usuario só ten que escanear un código da app da tenda co seu smartphone.

Durante a súa estancia, unha rede de cámaras realiza un seguimento dos produtos desde que son retirados da repisa ata que saen pola porta do establecemento. Tras a compra, a empresa envía ao cliente unha factura dos produtos adquiridos. Con Amazon One, a empresa pretende dar un paso máis cara á comodidade do usuario, xa que elimina a necesidade de usar dispositivos dixitais para realizar as transaccións.

A empresa de Bezos xa anunciou en xullo as probas doutra das súas tecnoloxías: o Dash Cart, un carriño da compra intelixente que rexistra os produtos que se introducen nel.