Mediapro prepárase para lanzar unha nova canle deportiva de pago


Jaume Roures, o dono de Mediapro, prepárase para lanzar unha nova canle deportiva de pago que comezaría a súa emisión coincidindo coa estrea do próximo Mundial de Qatar 2022. Aínda falta a presentación en sociedade desta nova canle e que contidos emitirá cando finalice a cita mundialista, pero dará o ansiado acceso a todos os partidos do Mundial 2022 para aqueles amantes do deporte rei que queiran ver todos os partidos da competición. Varios medios dixitais avanzan que Mediapro atópase actualmente en negociacións con operadores como Movistar, Orange e Vodafone para poñer en marcha este proxecto, cuxo primeiro gran impacto sería ofrecer todos os partidos do Mundial 2022 de Qatar.

Hai que lembrar que Televisión Española emitirá non soamente os partidos que figuran na Lei de Interese Xeral (todos os partidos onde xogue a selección nacional, ademais das semifinais e as finais chegase ou non a Selección Española), senón que comprou precisamente a Mediapro por 35 millóns un paquete con engadidos que incluirá finalmente incluirá todos os partidos de España ao longo do torneo, ademais da final, as dúas semifinais, dous cuartos de final, catro oitavos de final e un partido de cada grupo na primeira fase.

A FIFA adxudicou a Mediapro os dereitos da Copa do Mundo 2022 alá por xaneiro de 2019, polo que aínda faltaba por coñecer que ía pasar co resto de partidos. Agora, grazas á posta en marcha desta nova canle, aínda sen nome, os afeccionados poderán gozar de todos os partidos da cita mundialista, ademais de contido relacionado co evento, como roldas de prensa, adestramentos e programas de análises con comentaristas e especialistas do xornalismo deportivo español.