A UE suspende todas as operacións do Boeing 737 MAX en Europa e pecha o seu espazo ao modelo
O 10 de marzo de 2019, o voo ET-302, que faría a ruta entre Adis Abeba e Nairobi, Quenia, de Ethiopian Airlines accidentouse seis minutos despois de despegar, nel ían 149 pasaxeiros, de 35 nacionalidades, e oito tripulantes. Lamentablemente non houbo sobrevivientes. Ademais do accidente, hai un factor que agora mesmo está a acender as alertas no mundo da aviación comercial: trátase dun avión Boeing 737 MAX 8, o mesmo modelo que se accidentou en outubro de 2018 só 13 minutos despois de despegar. O 737 MAX é un avión novo, un avión que chegou para substituír ao famoso 737 tras algunhas melloras, como motores de maior empuxe máis eficientes. Boeing afirma que ten 4.754 pedidos por parte de aerolíneas e compañías de todo o mundo, o que fai que este avión sexa o que máis rápido se vendeu na historia de Boeing. O complicado disto é que este avión leva dous accidentes fatais, de causas aparentemente similares en menos de cinco meses, e a día de hoxe segue sen poderse determinar que foi o que paso ou está a pasar.
Sen ter claro que é o que ocasionaría os accidentes, as investigacións preliminares apuntan ao novo sistema anti perdas ( anti- stall), xa que en ambos os casos os pilotos trataron de corrixir o descenso automático do avión, o que ao final faría que as aeronaves se estrelarán en picada. Isto, ao parecer, debeuse a datos erróneos nos sensores do nariz do avión.
Ata o momento, Boeing só confirmou que están a traballar coas autoridades para investigar a causa do novo accidente, pero segue sen haber cambios nos procedementos de voo e non hai un chamado xeneralizado a deixar os 737 MAX en terra mentres segue a investigación. Ante isto, a compañía está a ser duramente golpeada cunha caída nas súas accións que descendeu case ao 12% da súa valoración.