Xuntos Carballo reclama un área para autocaravanas en el entorno de la playa de Razo

PIXABAY

  • La agrupación considera que este tipo de turistas contribuyen a la economía local y, si no se les ofrece un espacio óptimo, se irán a otro ayuntamiento

La formación local Xuntos Carballo alienta al gobierno local a que acondicione un área específica de autocaravanas en Razo debido al aumento de turistas que llegan a la localidad a través de este tipo de vehículos. Turistas que, además de “desfrutar do noso litoral, contribúen economicamente nos diferentes establecementos locais e son os mellores embaixadores para dar a coñecer os nosos fermosos areais”, destaca el portavoz de la agrupación Xesús Deus Gende.

Gende señala que son varios los bañistas que reclaman que estos turismos ocupan bastante espacio en los arenales y, “diante do que parece indicar que será un verán concurrido se o tempo, a pandemia e a vacinación o permiten”, lo mejor sería acondicionar un espacio para esta clase de usuarios. “En ocasións, ao non contar con un lugar concreto minimamente dotado, pasan de longo buscando noutro concello o que non atopan no noso”, sentencian desde Xuntos Carballo.