A oposición en Ponteceso: «Presentamos a moción porque non perdiamos nada»

Imagen del pleno de marzo en Ponteceso

“A maioría das opcións que tiñamos para liberar o pobo de Ponteceso deste alcalde foron intentadas e loitadas con todas as nosas ansias pero, lamentablemente, a nosa loita non tivo o final que tanto ansiabamos”. Así comienza el nuevo comunicado del grupo de los no adscritos de Ponteceso tras conocer este lunes que la secretaría municipal no daba por válida la moción de censura contra el alcalde socialista, Lois García Carballido.

“Eramos coñecedores de que a lei non estaba da nosa parte” señala Raquel Fondo, miembro no adscrito que se postulaba en la moción como representante a la Alcaldía, pero “presentámola porque non perdiamos nada, porque tiñamos consenso con toda a oposición e porque os veciños pedían e merecían que o intentásemos para poder liberar o pobo dun dictador”. Fondo también lamentó el resultado negativo de la moción “grazas a que a persoa encargada de darlle paso, que se adiantou e emitiu un informe meses antes de ter o expediente sobre a mesa, o cal deixou en evidencia a transparencia dos procedementos municipais”.

A pesar de la situación, la oposición se mantiene firme en su idea de que el regidor “non está capacitado para gobernar” y que no accederá “a chantaxes, a mitins improvisados, menosprezos persoais nas sesións plenarias nin a bloqueos de ningún tipo”; esperando que el PSdG tome de una vez cartas en el asunto y retire de la alcaldía a una persona que “pide tíckets a locais de confianza, desprecia aos propios traballadores do concello e duplica facturas cos empresarios amigos”.