Con esta emotiva campaña publicitaria, que volve ao seu formato tradicional dun anuncio despois de que o ano pasado cambiase a tres anuncios publicitarios, Loterías e Apostas do Estado (SELAE) pretende achegar outro ano máis a maxia do sorteo que repartirá 2.590 millóns de euros en premios.
Este 2023 non é só un anuncio. “Non hai maior sorte que a de ternos”, o anuncio deste ano, “é algo máis que un anuncio, é unha historia que pon o foco no que de verdade importa. Os nosos valores. As persoas que nos/nos rodean”, explica o presidente de Loterías e Apostas do Estado, Jesús Huerta Almendro.
Ademais deste anuncio, o sorteo ten outra insignia crave: a imaxe dos décimos. Este ano están ilustrados co cadro “La Natividad” do Mestre de Sopetrán, situado no Museo do Prado. E, ademais, inclúe o logo da Presidencia española do Consello da Unión Europea. “Unímonos así a un acontecemento que nos/nos cohesiona e pon en valor a relevancia do noso país na Unión Europea”, explican desde SELAE.