Camariñas | La Mostra de Encaixe une a Susi Gesto y Uxía Rodríguez en la 43ª edición del Día do Traxe Galego

Cedida

  • El evento tendrá lugar este sábado, 30 de julio, en la santiaguesa plaza de Mazarelos.

Las pasarelas de ‘ArtEncaixe’ y de Noveles Diseñadores de la Mostra de Encaixe de Camariñas Deputación de A Coruña propicia una innovadora colaboración entre la artesana Susi Gesto y la diseñadora Uxía Rodríguez.

Este sábado, 30 de julio, las artistas se reunirán en la plaza de Mazarelos de Santiago de Compostela para celebrar la 43ª edición del Día do Traxe Galego, una cita muy vinculada a las Festas do Apóstol. Entre desfiles, exhibiciones, certámenes y talleres para los jóvenes destaca la feria de vestir “De onte a hoxe”, donde las dos protagonistas tomarán parte de manera conjunta.

“As miñas creacións baséanse na filigrana compostelá, en metal, e esta colaboración preséntase moi interesante. As miñas pezas fundaméntanse na tradición, pero sempre me gusta innovar e por isto conto con Uxía para esta cita”, afirma Susi Gesto, quien dice que “o Encaixe de Camariñas vai estar moi presente”.

Por su parte, Uxía Rodríguez, buena conocedora de la Mostra, tiene “muita ilusión por este evento”. Colaborará con la colección presentada en el concurso de Noveles Diseñadores de la Mostra en el 2019, ‘Brigos’, que se inspira también en el traje tradicional gallego pero con toques de los festivales de la época hippie o rock. “É un orgullo para min”, subraya, quien dice “estar moi ilusionada nesta colaboración e agardo sexa, a primeira de moitas”.