Na Sala Xacobeo do Monte do Gozo, Santiago de Compostela, a organización de O Son do Camiño ofreceu unha rolda de prensa previa á celebración da súa edición de 2023 xunto a Nava Castro, Directora de Turismo de Galicia, Gonzalo Trenor, Delegado da Xunta na Coruña e Ramón de Meer, márketing xestor Estrella Galicia.
Os directores de O Son do Camiño, Iván Méndez (CEO de Bring The Noise) e Kin Martínez (CEO de Esmerarte Industrias Creativas) compareceron ante a prensa para debullar novidades e particularidades desta edición tan esperada de O Son Do Camiño.
O Son do Camiño é o único festival en España e un dos moi poucos en todo o mundo que levan catro edicións consecutivas esgotando todos os seus abonos o mesmo día no que se poñen á venda. Este ano, ademais, antes de anunciar os artistas que forman parte do mesmo, sinal da enorme confianza que ten o público na iniciativa galega. Non hai maior proba de que o festival é en si unha marca referencia na industria dos espectáculos en directo. Desde a organización expresaban a súa gratitude en primeiro lugar ás centos de miles de persoas que esgotaron as entradas do festival desde a súa primeira edición.
Outro punto para remarcar por parte da organización é agradecer aos patrocinadores tanto públicos como privados de O Son do Camiño a súa, de novo, implicación prol activa e totalmente indispensable para que o festival poida levarse a cabo.
O Son do Camiño converteuse grazas á súa edición de 2022 nun dos eventos musicais presentes na clasificación dos 10 festivais con maior aforo e afluencia de público de todo o país. Unha mostra máis de que O Son do Camiño é non só un dos festivais máis importantes de España senón de toda Europa. O festival vendeu nesta ocasión entradas a público procedente de máis de 35 países, sen dúbida, o dato crave para entender a súa transcendencia internacional.
Tamén se remarcou a importancia do impacto socioeconómico e cultural de O Son do Camiño. Este ano, de novo, espéranse a máis de 120.000 persoas. Por aforo, formato, recinto e cartel artístico, O Son do Camiño é un foco cultural de alcance internacional para Galicia e para todo o país. Non hai máis proba que ver o seu cartel, cheo de artistas de primeiro nivel internacional. Ademais, O Son do Camiño anunciaba que estima que grazas ao Festival xeraranse ao redor de 1000 postos de traballo directo e máis de 5000 indirectos. O retorno económico en todo Galicia é difícil de calcular de maneira previa, pero pode estimarse xa que superará os 90 millóns de euros. O retorno publicitario en 2022 foi de máis de 70 millóns de euros. Espérase que esta cifra supérese con fartura en 2023.
Para terminar, o Festival lembraba o nome dos seus tres escenarios: Escenario Xacobeo e Escenario Estrella Galicia e Sesións do Camiño.
Nava Castro indicou que O Son do Camiño converteuse nun emblema e un sinal de identidade dos festivais en Galicia, que son ademais un puntal na recuperación tanto do sector cultural como do turístico, xa que nestas datas miles de persoas enchen a capital galega e posicionan a Galicia como sinónimo de calidade. “Gozaremos da mellor música co mellor ambiente e unha contorna mítica e incomparable: o Monte do Gozo”, destacou a directora de Turismo de Galicia.
Pola súa banda, Estrella Galicia propúxose impulsar o seu compromiso coa xeración de impacto positivo en todos os eventos nos que participa. Nesta ocasión, une forzas con O Son Do Camiño para converter esta edición do festival na máis sostible da súa historia poñendo en marcha un labor de concienciación entre os asistentes sobre a importancia de fomentar a economía circular e de reducir cada vez máis a pegada ambiental.
A marca galega volverá sumar ao Festival a participación de Liight, unha app deseñada para fomentar a mobilidade sostible que xa formou parte de O Son do Camiño o ano pasado. Ademais, como novidade deste ano, no festival venderase a auga AUARA, unha auga social coa que se recadan fondos para a construción de pozos de auga potable en zonas subdesenrroladas.
Ademais, todos os asistentes a O Son do Camiño poderán gozar da Cervexaría Estrella Galicia no propio recinto do festival. Situada na zona de foodtrucks, na mesma estará dispoñible todo o portfolio de cervexas de Hijos de Rivera. Ademais, todos os foodtrucks de O Son do Camiño terán unha recomendación de maridaxe creada por Estrella Galicia mellorando así a experiencia culinaria e de restauración do festival.