PP de Ponteceso: «Estamos fartos de que nos sinalen por non haber POS. O único responsable é o alcalde»

Daniel García á entrada do Xulgado de Carballo_Cedida

  • Los populares y los concejales no adscritos demandaron una reunión con el vicepresidente de la Diputación, pero nunca obtuvieron respuesta

“A deslealdade dos dirixentes da Deputación da Coruña non ten límites”. Así de contundente se muestra el portavoz del Partido Popular de Ponteceso, Daniel García Cotelo, tras el recibimiento de los vecinos por parte del vicepresidente, Xosé Regueira, para hablar del Plan de Obras y Servicios (POS) cuando “aos concelleiros (os populares e os non adscritos) nin sequera nos deron resposta” para intentar explicarle “os proxectos que se poderían incluír no POS”.

García Cotelo señala que en el partido están “fartos de que nos sinalen porque non haxa POS en Ponteceso” ya que “eo único responsable desta situación é o alcalde, Lois García Carballido, que non ten maioría para gobernar e que non ten capacidade de diálogo con ninguén”.

El Plan de Obras y Servicios fue rechazado por la oposición tres veces ya que “non podemos aprobar que o POS se destine a gasto corrente tendo en conta as necesidades que hai no municipio”, destacan desde el PP en referencia a obras pendientes, pago a proveedores y mantenimiento de los puestos de trabajo en Servicios Sociales.