Tecnoloxía innovadora para manter a seguridade dos viaxeiros durante a pandemia

1 minutes read

O ‘analista de viaxes’, Simon Calder, asegura que, mesmo despois dos últimos 15 meses, nos que os «ceos estiveron tan baleiros como boa parte das oficinas», as aerolíneas déronse conta no pasado mes de maio de que as viaxes non volverán aos niveis anteriores á pandemia ata, quizais, dentro catro ou cinco anos. «Para calquera compañía aérea, o próximo ano vai ser crítico e doloroso», engade.

A pesar da pandemia e os seus consecuentes protocolos, prohibicións de viaxe e peche de fronteiras, Qatar Airways nunca deixou de voar. Como afirma o director xeral da aerolínea, Akbar Ao Baker, «conectamos a 3,1 millóns de persoas, nas fases iniciais do confinamento debido á pandemia. Mantivémolos conectados e levámolos ‘sans e salvos’ cos seus seres queridos. Nunca pechamos o centro de operacións. Hoxe, somos o ‘ conector global’ para a xente». Parte do éxito de Qatar Airways durante a pandemia foi o seu centro basee de operacións, o Aeroporto Internacional de Hamad. É un dos centros de interconexión máis importantes do mundo, xa que o 60 % da poboación mundial atópase a menos de 8 horas de voo de Catar.

Mesmo durante a crise, a actividade aumentou alí e as autoridades cataríes gastáronse miles de millóns en tecnoloxía futurista para facer máis seguros as viaxes de negocios. O Aeroporto Internacional de Hamad é o primeiro e único aeroporto de Oriente Medio e Asia que recibiu a cualificación de seguridade aeroportuaria de 5 estrelas contra a COVID-19, de Skytrax. Alí, os viaxeiros de negocios poden atoparse con algunhas das tecnoloxías máis avanzadas xamais vistas, non soamente no aire senón tamén en terra. Persoal do aeroporto, coa axuda de ‘cascos de control intelixentes’, revisa a todos os pasaxeiros mediante imaxes térmicas por infravermellos, Intelixencia Artificial e realidade aumentada.