Catro anos despois do lanzamento oficial a teleco decidiu dar carpetazo a un proxecto que tiña como principal obxectivo fidelizar aos seus clientes. A noticia chega seis meses despois de que a operadora abrise a todos os usuarios a posibilidade de contratar os seus servizos financeiros; ata ese momento só podían contratar o servizo os propios abonados de Orange. Nese momento a compañía ofrecía un 1% de interese nos depósitos en liña con outras entidades financeiras. O banco nunca foi rendible e iso que era unha das apostas estratéxicas do anterior conselleiro delegado, Stephane Richard. A pesar da complexidade do negocio, a operadora superou en España os 205.000 clientes e moi probablemente acaben sendo migrados a BNP Paribas, entidade coa que comezaron as negociacións para traspasar as dúas filiais. É importante destacar que o banco non formaba parte da fusión entre Orange e MásMóvil. Segundo confirmou a operadora, o cesamento da actividade non terá impacto na guía de ingresos proxectada para o período 2023-2025. A nota de prensa informa ademais que a empresa traballará coas autoridades e reguladores para levar a bo porto a operación e é máis que probable que os empregados do banco sexan reatribuídos noutras áreas da compañía. O anuncio da saída do negocio bancario coincidiu co 25 Aniversario da Fundación Orange e tamén coincide co 25 aniversario da operadora en España.
21