Cambios na televisión de Vodafone

1 minutes read

Concretamente, a operadora anunciou unha modificación para aqueles usuarios que gocen de todo o catálogo do seu servizo de televisión. Con todo, non afectará a aqueles que conten ou entren a Vodafone TV a través dun deco, senón que é algo máis específico. Este cambio afectará a todos os clientes que accedan á súa oferta desde a propia aplicación de TV do operador tanto para smartphones como para Smart TV.

A mensaxe que Vodafone fixo chegar aos usuarios con servizo de televisión, deixaron claro que mellorarán o acceso ao seu catálogo para aqueles que utilicen a app de teléfono e Smart TV. Con todo, ao levar a cabo esta actualización, o certo é que deberemos ter en conta que haberá configuracións ou contidos descargador que poderían desaparecer.

Por exemplo, na mensaxe infórmannos de que ‘se tiñas configurado o bloqueo de canles ou o uso de Control Parental‘, teremos que volver comprobar devanditos valores desde a configuración. Debido a que podería quitarse. E non só isto, senón que, aquel contido que descargaramos, podería non estar. Polo que, se é iso o que che pasou, será tan sinxelo como volver descargalo.

E, por último, unha vez que leve a cabo esta actualización, teremos que volver introducir a clave e o usuario que temos en Vodafone TV para volver entrar ao seu catálogo. Esa é a información que deron aos usuarios que conten con este servizo de televisión. Polo que, aqueles que teñan un descodificador da operadora, non sufrirán esta nova modificación.