Nova imaxe visual de Telefónica tras 20 anos

1 minutes read

Telefónica anunciou este venres durante a súa xunta de accionistas a súa nova imaxe, facendo unha chiscadela ao seu pasado a través dos seus antigos logos para “conquistar o futuro”. Álvarez-Pallete, presidente da compañía e que cumpriu cinco anos á fronte, anunciou esta nova imaxe o día de render contas ante os seus accionistas, aseverando que “algo marabilloso vai ocorrer”. “Non hai maior liberdade que a de escribir o noso destino. Emerxemos dunha das maiores crises vividas pola humanidade coa satisfacción e o orgullo de cumprir a nosa misión e, tamén, como unha compañía tecnolóxica lista para conquistar o futuro”, aseverou. Para Álvarez-Pallete o novo logo reflicte unha imaxe «máis flexible, relevante, e diferencial» que rescata elementos de logos clásicos. «Reflicte de onde vimos. Vertebramos as sociedades desde as telecomunicacións. Reflicte cara a onde imos. Unha compañía cada vez máis tecnolóxica e que quere ser protagonista do mundo que vén. Reflicte o ADN da compañía, que é de innovación e continua transformación».