Volvo presentará en 2022 a condución totalmente autónoma para autoestradas

1 minutes read

Volvo Cars asociouse coa firma tecnolóxica Luminar para incorporar na súa próxima xeración de vehículos eléctricos e híbridos enchufables a tecnoloxía de detección LiDAR para a condución autónoma de Nivel 3.

A tecnoloxía de Luminar baséase nos seus sensores LiDAR de alto rendemento, que emiten millóns de pulsos de luz láser para detectar con precisión onde están os obxectos escaneando a contorna en 3D e creando un mapa temporal en tempo real sen necesidade de conectividade a Internet.

Este acordo ofrecerá a primeira tecnoloxía totalmente autónoma (Highway Pilot) de Volvo e achandará o camiño para futuros desenvolvementos en seguridade activa. Así, a arquitectura de vehículos modulares SPA 2 de próxima xeración da firma sueca estará dispoñible como hardware para a condución autónoma desde o inicio da súa produción en 2022, coa tecnoloxía LiDAR integrada no seu teito.

Para Volvo, LiDAR é “clave” na creación de automóbiles que poden circular de maneira segura en modo autónomo. “A condución autónoma ten o potencial para ser unha das tecnoloxías que máis vidas salve da historia, se se introduce de maneira responsable e segura”, indicou o responsable de Tecnoloxía de Volvo Cars, Henrik Green. “Pronto, o seu Volvo poderá conducir de forma autónoma nas autoestradas cando o vehículo determine que é seguro facelo”, afirma Henrik Green. “Nese momento, o vehículo asumirá a responsabilidade da condución e vostede poderá relaxarse, soltar o volante e apartar os ollos da estrada”. “Co paso do tempo, as actualizacións inalámbricas ampliarán as zonas nas que o vehículo pode conducir por si só.

Estamos convencidos de que, para que a introdución da condución autónoma sexa segura, tamén debe ser gradual”, explicou.